Vill du lära dig att kunna släppa jobbet när du kommer hem, sova bättre, vara mer i nuet, sluta döma och kritisera dig så hårt och njuta mer, då kan denna kurs vara något för Dig.
Vi ses tre morgnar i april, 6e, 13e, 20e, då du kommer få teori samt konkreta övningar att träna på mellan gångerna.
I denna intensivkurs kommer du att få lära dig att:
- Stanna upp och se ditt mentala tjatter
- Förstå vad acceptans är och hur vi kan träna det
- Reflektera över vad du vill ha fokus på
- Släppa självkritik
- Vara mer i nuet och njuta mer
Anmäl dig här!
Sista anmälningsdag 4 april
När: 6e april, 13e april, 20e april ( 07.30-09.00)
Var: Via Teams, ni får en länk skickad till er
Hur: Kursen kommer att genomföras i Teams och du får övningar att göra mellan gångerna. Inloggningslänk kommer skickas ut kort innan kursstarten.
Varmt välkommen!
Gabriella Svanberg
Leg. Psykolog / Specialist i neuropsykologi