Hälsodagen i Visby 29 oktober
Nu händer det äntligen något i klubben här på ön!
Vi vill börja med att bjuda in er alla till en Hälsodag som vi har tillsammans med Friskis & Svettis!
Vi kommer att få lära oss om kost och hälsa (man kan väl aldrig få nog) och också hur vi i vardagen lätt kan påverka att vi mår bra. Hoppas vi ses!
Program
11.00 VÄLKOMMEN! Eva von Krusenstierna, 1,6 miljonerklubben
11.00-11.30 HÄLSA & TRÄNING – workshop Anette Strehlenert, F&S
11.30-12.00 PAUS med juice & något litet till
12.00-12.30 HJÄLP FÖR HJÄRTA & MAGE – Eva Stenqvist, Hälsokraft
12.30-13.30 HÄLSOPROMENAD/FUNKTIONELL TRÄNING – Linda Josefsson, Visbykliniken
MASSAGE – VAD KAN DU GÖRA SJÄLV
13.30-14.00 PRESENTATION AV E-GYM (för de som vill) – Anette Strehlenert, F&S
Välkommen till en hälsosam aktivitet tillsammans!
Hälsningar,
Eva
Kontaktperson 1,6miljonerklubben Gotland
När: 29 oktober
Tid: kl 11-14
Var: Friskis & Svettis, Norra Hansegatan 18, Visby
Kostnadsfritt att delta
Bokningen är nu stängd.